Stop narzekaniu autor: Agnieszka W.
   

Lubimy narzekać na wszystko i krytykować. Pewnie, że często mamy po temu powody, ale przecież zdarzają się uprzejme i fachowe ekspedientki, punkty usługowe z przyjazną załogą, dobrzy fachowcy, a nawet życzliwe panie na poczcie i w niektórych wydziałach urzędu miasta. Wzorem mogą być panie pracujące we wszystkich filiach gminnej biblioteki – jeszcze nie zdarzyło się, by nie były uśmiechnięte i pomocne. Kiedy pan sprzedający ogórki na targu życzy nam miłego dnia, siatki z zakupami wydają się lżejsze. Łatwiej i przyjemniej żyć, życzliwie odnosząc się do bliźnich. Marzy mi się, by w Państwa gazecie powstała „Strona Dobrych Wiadomości”: o solidnie wykonanej inwestycji, zakończeniu jakiegoś remontu przed terminem czy pomocnym urzędniku. Albo bank informacji o dobrych punktach usługowych i sklepach z przyjazną obsługą. Może taki dobry przykład podziałałby motywująco na innych?

   
Drukuj