Pięściarze nie tylko bokserom autor: (MM)
   

Nie sportowcom, ale zwierzętom i nie tylko bokserom, ale również psom wszystkim innych ras i zwykłym wielorasowcom.

 

Agencja BTL DEM`a Promotion Polska oraz wybitni polscy pięściarze realizują program, jakiego jeszcze w Polsce nie było: pracują nad kalendarzem na 2014 r. ilustrowanym zdjęciami dwunastu fikcyjnych scenek, w których sportowcy wcielają się w rolę psów. W kampanii udział wzięli: Paweł „Głaz” Głażewski, Iwona Guzowska, Rafał „Wojownik” Jackiewicz, Krzysztof Kosedowski, Mateusz „Master” Masternak, Łukasz „Angel” Maszczyk, Dariusz „Tiger” Michalczewski, Przemysław Saleta, Paweł Skrzecz, Albert „Dragon” Sosnowski, Izuagbe „Izu” Ugonoh, Mariusz „Viking” Wach.

 

Paweł Skrzecz jest psem zostawionym w upalny dzień w zamkniętym samochodzie, Iwona Guzowska – psem w gabinecie weterynarza, a Przemysław Saleta – zwierzakiem wyrzuconym przy drodze z powodu wyjazdu właścicieli na urlop. Część scenek z ciężkiego życia psów kręcona była na terenie naszej gminy, m.in. w Starej Papierni i w Oborach.

 

Ta społeczna akcja edukacyjna ma uświadomić i przybliżyć nam problemy niehumanitarnego traktowania zwierząt: znęcania się nad psami i nielegalnych hodowli, wyrzucania czworonogów z samochodów (w drodze na wakacje), topienia ich w worku w jeziorze lub rzece.

 

Wyjątkowy kalendarz dostępny będzie w salonach i sklepie internetowym Empik, w sieci drogerii Rossmann oraz sklepach zoologicznych Kakadu. Specjalna limitowana edycja z autografami pięściarzy rozprowadzana będzie podczas gali boksu zawodowego.

 

Program „Pięściarze dla bokserów i nie tylko” objęły patronatem medialnym ogólnopolskie dzienniki i pisma branżowe, stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe i blogi. Więcej o kampanii na: oczamififiego.blogspot.com.

 

Paweł Skrzecz

Jedną z twarzy kampanii jest znany bokser Paweł Skrzecz

   
Drukuj