Dla dobra zwierząt autor: (DEM’a)
   

Ruszyła II edycja kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania zwierząt w Polsce. W akcji tym razem biorą udział mistrzowie świata w boksie: Iwona Guzowska i Dariusz „Tiger” Michalczewski. Pięściarze stoczą ze sobą charytatywną walkę o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoją podobizną.

 


Powoli rośnie świadomość społeczna dotycząca znęcania się nad zwierzętami, jednak problemnie zniknął i należy o nim mówić. Celem akcji jest uwrażliwienie ludzi na los psów.Wtegoroczną kampanię „Pięściarze bokseromi nie tylko” zaangażowali się polscy mistrzowie świata w boksie: Iwona Guzowska i Dariusz „Tiger” Michalczewski. Obydwoje są znani ze swoich działań na rzecz zwierząt oraz udziału w licznych kampaniach społecznych i charytatywnych. Ich udział w kampanii pokazuje, jak najsilniejsi mogą stawać w obronie najsłabszych. Podobnie, jak w zeszłymroku, w ramach akcji powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Tym razem jednak kalendarz jest dostępny w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim „Tiger”, a towarzyszą imurocze pieski należące do Dariusza Michalczewskiego. Pięściarze będą rywalizować między sobą o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem.

 

 

– Zaangażowałem się w kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko”, ponieważ wierzę, że im więcej będziemy mówić o problemie znęcania się nad zwierzętami, tym większa szansa, że społeczeństwo będzie reagować na takie przypadki. I to reagować na czas, a nie wtedy, kiedy już jest za późno – tłumaczy Dariusz Michalczewski.

 

Iwona Guzowska, która brała udział również w pierwszej edycji akcji, dodaje: –Musimy też pamiętać o tym, że jeśli ktoś decyduje się przygarnąć kota, psa czy inne zwierzę, powinien wziąć za niego pełną odpowiedzialność. Kochać go, dbać i mieć w nim najlepszego przyjaciela.

 

Kalendarz jest już dostępny na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Inicjatorem i koordynatorem kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” jest agencja DEM’a Promotion Polska, znana ze swojego społecznego zaangażowania.

   
Drukuj